Встигни придбати квиток до підвищення ціни
Close

Конференція про SMM від тих, хто працює з найвідомішими компаніями в Україні
9 прикладних виступів + дискусійна панель зі спікерами

Конференція про SMM від тих, хто працює з найвідомішими компаніями в Україні

2021

FORUM

SMM

1000+ учасників
online
18 грудня

18 грудня о 10:00

Спікери розкажуть на чому варто зосереджуватись в SMM для того, щоб принести впізнаваність бренду та прибуток для бізнесу.
Продажі та презентації
НЕтиповий SMM
Telegram-маркетинг
Просування постів та stories
Розвиток особистого бренду
Дизайн в SMM

Поговоримо про:

ДИСКУСІЙНА ПАНЕЛЬ

Після усіх виступів на конференції учасники потраплять на панельну дискусію до трьох спікерів-експертів з маркетингу та SMM. Там ми разом обговоримо тренди в SMM на наступний рік, основні помилки при веденні соцмереж та як продати свої послуги дорого, не зважаючи на ринкову ціну.

Ви зможете поставити своє запитання і спікери на нього дадуть відповідь. Все в легкому форматі дискусії після всіх виступів.
Керівна партнерка в маркетинговому агентстві NEBO, бренд-стратегиня, володарка Effie Grand Prix.
Креативний директор та Senior Copywriter Grape
CEO SMM-агентсва KasLead
Керівниця відділу продажу SMMSTUDIO
Ольга Кокошко
Іван Голуб та Олександр Малик
Анастасія Каспер
Марина Братуха
Для тих, хто лише починає свій шлях в SMM і шукає якісні знання для потужного старту кар'єри
SMM-менеджерам, які хочуть збільшити вартість своїх послуг та почати працювати з дорогими клієнтами
Для тих, хто прагне сформувати сильний особистий бренд та розвивати власний блог для монетизації та співпраці з міжнародними компаніями.
Творцям власного продукту, які хочуть зробити свій бренд.
Компаніям, що вже ведуть SMM і хочуть слідкувати за тенденціями ринку

ЦЯ КОНФЕРЕНЦІЯ ДЛЯ

СПІКЕРИ

Кирил Тишкевич

Співвласник та Head of Digital креативної комунікаційної агенції VERTIGO Agency

ТЕМА: SMM-стратегія: з чого почати, створюючи основу комунікації брендів в соціальних мережах

Більше 10 років в рекламному бізнесі (основний профіль — стратегії, креатив, коммунікації)

Клієнти: Планета Кіно, Ковальська, UPG, Brave! Factory, Hotline.uа, OLL.TV, Jagermeister, Україна без сміття, Becherovka, Forward bank, Borjomi, Моршинська та ін.

У 2020 році VERTIGO Agency увішли в топ-10 ефективних комунікаційних агентств України. Нагороди: ADC UA, Effie Awards, Kyiv International Advertising Festival, UKRAINIAN DESIGN: the Very Best of

ТЕМА: Як створювати нестандартні проєкти та боротися з їхніми стандартними проблемами

Нагороди: Effie Agency of the year, Gold, Silver, Bronze; ADC Gold, Silver, ADC Silver; White Square Silver, White Square Gold, Silver, Bronze; KIAF Best of contest, Gold, Silver; ADDY’s; Top Dog за кращий проєкт Miami Ad School тощо.

Суддя міжнародних маркетингових фестивалів ADC та Effie. Партнерка в маркетинговому агентстві NEBO, яке має досвід роботи з найрізноманітнішими клієнтами, серед яких: Bacardi Martini, Coca Cola, Life, Metro, Wog, Amway і тд.

Керівна партнерка в маркетинговому агентстві NEBO, бренд-стратегиня, володарка Effie Grand Prix.

Ольга Кокошко

Працювала з брендами: Ahmad Tea, Think WithGoogle, Mini Cooper, Audi, KFC, Huawei, Beer Point, Ощадбанк, Пирятинъ, EasyPay, Red Cross,Mazars, Arko.

Оля Чубата

Експерт з контенту та м’яких продажів в інстаграм Автор програм з понад 7.000 випускників

Співпрацювала з такими брендами, як: SAMSUNG, LOREAL, SONY, Kilian, Loewe., Vodafone, KENZO, Raffaello, ЦУМ, GIVENCHY та ін

Блогер 200.000 підписників. Дизайнер і співвласник бренду одягу VUNA

ТЕМА: Продажі легко і в кайф. Як спеціалісту/експерту зробити х3 через особистий блог

Знає все про контент, який захоплює увагу і продає. Вчить знімати сторіс легко і в кайф. Після її програм випусники створюють сильний особистий бренд, виростають в доході х3 та працюють з відомими компаніями

ТЕМА: Що робити бренду, аби не стандартний SMM. Кейс Моно.

Креативний директор та Senior Copywriter Grape

Іван Голуб та Олександр Малик

Майже не ведем свої інстаграми – 1629 підписників на двох

Monobank, ПриватБанк, ЦУМ, МХП, Visa, Моршинська – на жаль не ми заснували, проте працювали з ними.

Курси: «Побег из заурядности», «Креативное чтиво», «Кровью и Потом: Рекламные ролики», «Сторителлинг. Туда и Обратно» – могли б прочитати, але більше любимо караоке.

Марина Братуха

Керівниця відділу продажу SMMSTUDIO

ТЕМА: Продажі та презентація послуг в SMM

Почала свій шлях у 2013 році з копірайтингу, але потім перейшла в продажів

В портфоліо SMMSTUDIO 640 проектів по налаштуванню таргетованої реклами, 37 комплексних маркетингових стратегій, 67 сайтів, 83 бізнес-процесів автоматизовано

5 років в продажах. За рік в компанії виросла зі звичайного менеджера до керівника відділу. За 2 роки залучила +60 кліентів, паралельно вела +70 проектів, збільшила середню конверсію з заявки в продажу на 2,48%

Єва Висоцька

Засновниця Академії Копірайтингу та Vysotska Studio, авторка найбільшого українськомовного блогу про копірайтинг.

ТЕМА: Як відштовхнутися від дна та набрати 30тис підписників за рік без гівів та інстаграмного образу

Клієнти Vysotska Studio: Lev Development, Gorgany, “Імперія Золота”, Black Touch, SanityDesk, Tanner, AYAX, “Фолк Мода”, “Живе діло” та інші.

Її курси з копірайтингу пройшло +5200 людей, кожен другий з них починає заробляти ще під час навчання в Академії

Вивчала копірайтинг і маркетинг в European School of Economics у Мадриді (Marketing) та на курсах в університеті Colorado (Business Writing).

Веде блоги Telegram та Instagram, за якими стежить 55 000 підписників. Змогла збільшити залученість у Інстаграм за останній рік приблизно в 6-7 разів. Тестує гіпотези, що саме допомагає збільшувати лояльність та залученість аудиторії та ділиться напрацюваннями в блогах.

Серед клієнтів DGTL Proskurina: Сирне Королівство, Sushi Avenue, Interia, ODG DEVELOPMENT, UNI FORCE, Leoland та інші.

Разом з командою займається просуванням брендів у соцмережах: від контенту до просування

ТЕМА: Ефективні інструменти просування блогу в Instagram 2022

Керівник DGTL Proskurina

Юлія Проскуріна

ТЕМА: Telegram-маркетинг в 2022: як розкрутити канал з нуля та грамотно його монетизувати

Засновник Telegram-каналу “SMM без предрассудков” (№1 серед маркетингових каналів в Україні - 31 000 підписників)

Маркетолог, підприємець з досвідом 5 років в професії

CEO SMM-агентсва KasLead

Анастасія Каспер

Створила авторський курс з просування Телеграм-каналів

Роман Собко

Засновник sobko.studio, експерт з комунікації в рекламі

ТЕМА: Як створювати креативи, які точно неможливо прогорнути?

Керівник PPC-відділу в Mgid. Керує рекламним бюджетом у $100 000 / міс.

Засновник ком’юніті №1 за кількістю людей в тематиці створення креативів Xyative club
Засновник інтернет-магазину готових креативів XYATIVE shop

9 років в маркетингу. 1000+ людей вже пройшло його курси про креативи від sobko.studio.

програма форуму
SMM-стратегія: з чого почати, створюючи основу комунікації брендів в соціальних мережах
КИРИЛ ТИШКЕВИЧ (VERTIGO)

Що робити бренду, аби не стандартний SMM. Кейс Моно.
IВАН ГОЛУБ ТА ОЛЕКСАНДР МАЛИК (GRAPE)

Як створювати нестандартні проєкти та боротися з їхніми стандартними проблемами
ОЛЬГА КОКОШКО (НЕБО)

Продажі легко і в кайф. Як спеціалісту/експерту зробити х3 через особистий блог
ОЛЯ ЧУБАТА

Ефективні інструменти просування блогу в Instagram 2022
ЮЛІЯ ПРОСКУРІНА

ПЕРЕРВА(13:30-14:30)

Як відштовхнутися від дна та набрати 30тис підписників за рік без гівів та інстаграмного образу
ЄВА ВИСОЦЬКА

Telegram-маркетинг в 2022: як розкрутити канал з нуля та грамотно його монетизувати
АНАСТАСІЯ КАСПЕР

Продажі та презентація послуг в SMM
МАРИНА БРАТУХА (SMM STUDIO)

Як створювати креативи, які точно неможливо прогорнути?
РОМАН СОБКО (SOBKO.STUDIO)

ПАНЕЛЬНА ДИСКУСІЯ

11:30
13:00
14:30
12:00
11:00
10:00
15:15
16:00
16:45
17:30
Навчитеся інтегрувати SMM в маркетингову стратегію компанії. Як працювати з SMM для досягнення стратегічних цілей бренду та створення потоку клієнтів
Ми переконані щоб круто робити свою роботу потрібно кайфувати від неї. Без цього креативні спеціалісти вигорають, змінюють компанії, посади і можуть роками не знаходити себе…”

Тому ми приділяємо велику увагу упаковці себе як спеціаліста, щоб допомогти тобі потрапити в круту компанію або знайти собі пул хороших клієнтів. Ти навчишся правильно комунікувати з клієнтом / роботодавцем, вести переговори про оплату та позиціонувати себе так, щоб твоїм рішенням довіряли.
КВИТКИ
STANDARD 490 ГРН
Участь в конференції + панельна дискусія з спікерами
Презентації спікерів*
Доступ в закритий Telegram чат з усіма учасниками
Подарунки від партнерів
Знижка 20% на курс "Стратегічний маркетинг"
Блок СММ стратегія з курсу Креативний SMM

Участь в конференції + панельна дискусія з спікерами
Презентації спікерів*
Доступ в закритий Telegram чат з усіма учасниками
Подарунки від партнерів
Знижка 20% на курс "Стратегічний маркетинг"
Блок СММ стратегія з курсу Креативний SMM
Блок "Упаковка кейсів, резюме та продажі" з курсу Креативний SMM - урок про кар'єру в SMM від HR Banda Agency
Відео-запис конференції
Станьте партнером однієї із найбільших в Україні онлайн-подій у сфері маркетингу та реклами
СТАТИ ПАРТНЕРОМ
При оплаті на суму від 1000 грн, є можливість оплатити по перерахунку
ОПЛАТИТИ ПО ПЕРЕРАХУНКУ
BUSINESS 690 ГРН
Підняття цін вже 17.12
Встигни придбати свій квиток
КВИТОК STANDARD
КВИТОК BUSINESS

ОРГАНІЗАТОРИ

Ми органiзовуємо масштабнi online та offline-iвенти для маркетологiв вже 4 роки
напевно, ви про деякi чули:
Ми далеко не типові організатори: за останні 5 років ми зібрали на своїх подіях понад 3 500 людей в offline-подіях і 10 000 в online-івентах.

Ми хочемо, щоб український маркетинг став візитівкою нашої країни, і саме тому ми відкрили власну школу Integra.
FAQ
Де відбудеться подія?
Це ONLINE-конференція, тому подія відбудеться прямо у вас вдома, на роботі або навіть в океанаріумі, головне щоб там був доступ до інтернету :)
Чи буде відеозапис?
Відеозапис буде доступний в квитках BUSINESS
Як стати партнером конференції?
Заповніть форму на сайті, або напишіть вашу пропозицію на integra.partners.pr@gmail.com і наш менеджер запропонує вам можливі варіанти співпраці.

Як оплатити по перерахунку від компанії?
Заповніть заявку на сторінці, (обов'язково вказуйте всі реквізити, кількість та тип квитків).
Наш менеджер підготує та надішле вам договір та рахунок на погодження на електронну пошту, яку ви вкажете в заявці.
Акти ви зможете отримати Новою Поштою після конференції.
Хто організатор конференції?
INTEGRA SCHOOL — ми маркетингова агенція, яка постійно вчиться в кращих та вже 5 років організовує щорічну конференцію — LVIV SMM FORUM, яка збирає 1000 учасників з усієї України offline.
Чи можна оплатити в день події?
Так, якщо ви здійсните оплату до початку конференції. Проте зважте, що ми плануємо кілька етапів підняття вартості квитків.
Де відбудеться подія?
Це ONLINE-конференція, тому подія відбудеться прямо у вас вдома, на роботі або навіть в океанаріумі, головне щоб там був доступ до інтернету :)
Чи буде відеозапис?
Відеозапис буде доступний в квитках BUSINESS.
Як стати партнером конференції?
Заповніть форму на сайті, або напишіть вашу пропозицію на integra.partners.pr@gmail.com і наш менеджер запропонує вам можливі варіанти співпраці.
Як оплатити по перерахунку від компанії?
Заповніть заявку на сторінці, (обов'язково вказуйте всі реквізити, кількість та тип квитків).
Наш менеджер підготує та надішле вам договір та рахунок на погодження на електронну пошту, яку ви вкажете в заявці.
Акти ви зможете отримати Новою Поштою після конференції.
Хто організатор конференції?
INTEGRA SCHOOL — ми маркетингова агенція, яка постійно вчиться в кращих та вже 5 років організовує щорічну конференцію — LVIV SMM FORUM, яка збирає 1000 учасників з усієї України offline.
Чи можна оплатити в день події?
Так, якщо ви здійсните оплату до початку конференції. Проте зважте, що ми плануємо кілька етапів підняття вартості квитків.
Сайт розроблено компанією INSIGHT
Умови надання послуг та повернення
Меню:
Контакти:
м. Львів, вул. Героїв УПА, 73(В)
+380 (63) 311 14 47
hello@digitalinsight.com.ua

пошта для партнерів:
integra.partners.pr@gmail.com
Час роботи:
09:00 - 18:00 Пн-Пт
Fb
Tg
Made on
Tilda